Rzeczywista ilość odbiorców reklamy na telebimach

Bardzo często nawet na stronach wielu agencji marketingowych możemy przeczytać informacje, iż dany typ reklamy jest znacznie efektywniejszy od innego. Niestety w wielu przypadkach są to jedynie puste słowa, które nie znajdują swojego odzwierciedlenia w rzeczywistości. Jak wygląda skuteczność i efektywność reklam wyświetlanych na ekranach LED i na telebimach?

Statystyka
Aby odpowiedzieć na powyższe pytanie należy rozważyć je w dwóch płaszczyznach – pierwszą jest oczywiście statystyka, drugą zaś rzeczywiste przykłady ekranów LED i ich osiągany zasięg. Porównując badania przeprowadzone przez n-media, POPAI, czy chociażby Arbitron można dojść do prostego wniosku, że zmienna reklama wyświetlana w przestrzeni miejskiej jest znacznie skuteczniejsza od jej tradycyjnych odpowiedników – od billboardów, czy plakatów. Różnice w skuteczności w zależności od badania mogą wynosić od kilkunastu, do nawet kilkuset procent!
Tą ogólna tendencję zdają się popierać również agencje marketingowe, które znacznie aktywniej niż kilka lat temu wykorzystują nowoczesne formy reklamy. Dzisiaj reklama na telebimach, czy reklama na ekranach LED już nikogo nie dziwi, a dalej cieszą się one olbrzymią popularnością.

Konkretne przykłady?
Jak jednak wygląda efektywność reklam na ekranach LED i telebimach w konkretnych przypadkach? Wszystko zależy tutaj od miasta i konkretnej lokalizacji dającej dostęp do jak największej liczby potencjalnych odbiorców i widzów – w zależności od powyższych parametrów reklama na ekranie LED może dotrzeć do nawet kilkuset tysięcy widzów dziennie ( np. Gdynia, Al.Zwycięstwa  czy Gdańsk, Hala Olivia ). Oczywistością jest jednak to, że produkt lokalny wymaga reklamy jedynie na danym rynku i nie ma sensu sugerowanie się zasięgiem tego typu reklam w innych miastach!

adminRzeczywista ilość odbiorców reklamy na telebimach

Related Posts